Friday 23 February 2018

Asmaku

Alhamdulilah di panjangkan umur...syukur pada mu yang Allah

Operasi jualan online ku bermula lagi..terima kasih kerana sentiasa setia bersama kami

tahun 2017 dah pun berlalu pergi meninggalkan seribu kenangan suka duka kehidupan namun dalam 2017 adalah yang paling gembira buat ku.. bukan kerana aku dapat suami atau apa ?... cuma aku gembira doaku untuk seseorang untuk dapat hidayah dan nur telah di makbulkan terima kasih ALLAH atas rezki persahabatan kami yang indah

aku tahu aku sendiripun tak sekuat dia namun aku kagum dengannya... apapun doakan sama2 agar semuanya berakhir dengan baik dan kembali kepada ALLAH dengan Nur yang di janjikan


awal tahun 2018 aku di uji dengan kesakitan sendirian namun aku yakin ALLAH sentiasa ada untuk ku.. aku yakin selagi aku  boleh aku akan cuba untuk tidak susahkan sesiapa... aku berdiri dan mensyukuri apa yang Allah duga untuk ku agar tidaklah berpanjangan

Soal ajal jodoh rahsia ALLAH... semua tahu tu namun aku tidak dapat lari dari persoalan2 keluarga dan semua... bukan tak berusaha namun rezeki masih belum menyebelahi ku atas rezki itu...aku redha dan bersyukur namun aku tak akan benarkan sesiapapun mengusik kehidupan ku kerana aku yakin rahsia ALLAH ini cukup indah ..rezeki jodoh pasti datang untuk ku yang luar biasa..

perkara tu aku yakin dan sedia maklum....Syukur Alhamdulillah

oklah malas nak cerita lebih2... nak bermula dengan bisnes baru ni sesiapa berminat PM jer sambil menbantu insan yang telah menerima NUR itu... Kan itu juga rahsia ALLAH

REZEKI LUAR BIASA PUN RAHSIA ALLAH

Doakan asma ku kuat hidup dan matinya bersama nur Islam In Shaa ALLAH







No comments:

Post a Comment

Amara White

Eskayvie Amarawhite - Putih Gebu Gebasss Amarawhite  merupakan minuman berkolagen yang bukan sahaja mampu memutihkan, melembutka...