Wednesday 28 February 2018

Keronsang Sabah tambah Income

Assalamuaikum sayang2 semua... terimakasih always support blog saya .. saya memang suka menulis meskipun tak sebijak karyawan luar sana

Selagi dapat menberi manafaat dan berkongsi rezeki in shaa ALLAH saya cuba cari manafaat utk tambah rezki semua termasuklah saya sendiri pun

kata orang bila kita gembirakan orang dengan rezki inshaa ALLAH rezki itu tak akan pernah loket untk sentiasa datang pada kita

Kuasa ilmu dan tindakan kena kongsi

Ok di sini saya letakkan gambar mini keronsang, cincin keronsang , keronsang ibu dan anak cuma di ingatkan semua ni bergamtung stock yang ada sebb kotang lambat sangat memilih surelah kena tunggu stock yg ada kalau berminat


                                                                  Keronsang cincin
                                                               Baby keronsang 100pcs/box



                                          Gelang mudah alih .. boleh pakai ikut kesesuaian
                                                        Keronsang bahu ibu dan anak
Cantikan semua ni boleh mendatangkan rezeki jika anda berminat...bnyaklah lagi stock2 yg cantik2

Jangan lupa hubungi saya.. cuma di ingatkan saya tak ambil tempahan satu satu kerana dia menrugikan kekawan ... sebb kalau satu baby brooch misanya harga cuma RM2 anda kena bayar RM10 kerana kos pos so faham2 kenapa saya suka sayang2 semua order by kotak..kongsi2 dengan family , kongsi dgn kekawan... barulah ceria dapat keronsang  cantik kan

nak dapatkan gambar atau info tentang kereosang ni kenalah hubungi saya

wassap sahaja tahu jangan call kerna jika kesibukan call ni tak terjawap harap maklum

bawah ni saya sertakan ni saya
whatsapp saya http://www.wasap.my/60122044541

Seorang yang hebat dia tak akan kata tidak untuk berjaya

GOOD LUCK saya doakan semua follower saya sihat luar biasa dengan PHYTAX bayr segala bill dengan MYPAY2U di sinari gah cahaya dengan keronsang pilihan hati

X gitu.... 💓💓💓💓💓💓💓

Update butang baju Lelaki berbentuk Keris



1 comment:

  1. keronsang utk hari raya anda.... dari ibu dan ank ada juga utk para ayah utk segak bergaya dengan pin keris

    ReplyDelete

Amara White

Eskayvie Amarawhite - Putih Gebu Gebasss Amarawhite  merupakan minuman berkolagen yang bukan sahaja mampu memutihkan, melembutka...